Thursday 30 June 2011

serabut~

salam
lamanya x tulis blog nie
hahah.. nie x bermakna aku lupa blog aku
cuma bz sket + malas..

ampa suma mesti penah dengaq perkataan serabut kan?
atau klo guna loghat kedah, SEQABUT..!
haaa... hat tu la aku rasa la nie..
bila aku dah melangkah ke alam dewasa.( ceh3. bajet dah besaq! hehe..), baru aku paham macam mana rasa serabut tu... baru aku rasa yang LIFE IS COMPLICATED...!!!
its start before we're ready, its continues while we're still trying to figure out the point, its ends long before we're worked out just for what to do. 
Aku mula dah start rasa seqabut, n aku luahkan kat ninie..
ninie, sumpah aku takot klo apa yg aku kata kt hg tu, jadi btoi..
x sanggup weyhhh.....
aku perlukan ninie, yuhanis, icha, fatin dekat aku skrg..
aku terlalu lemah weyh..
aku takot hadapi dunia yg penuh masalah nie..
aku x mampu hadapi suma tu...




kadang2 bila kita terlalu leka, kita lupa sapa sebenaqnya kita..kita lupa asal usul kita..aku tamau jadi lagu tu... aku takot sgt weyh cik blog oiii...
sampai kadang2 aku lupa nak menilai mana KACA mana PERMATA...
sebab aku terlalu alpa...
MISS ALIENZZ WORLD BLOG, klo la ko bernyawa, bernafas, berkata-kata, mau je aku peluk ko, aku gtaw, aku seqabut sgt sekarang (benda tu aku taleh post kat sini sbb terlalu privacy)...

kadang2 aku teringin nak jd kanak2 balik.. mesti best.. tp hidop kanak2 aku x la bopa menarik sgt sbb aku nakal.. heheheh. =)
klo dulu kanak2, wat sesuatu n dapat sesuatu yg kita minat tu kira best dah laaa... tp bila dah besaq nie.... TAK SEMUA YANG KITA NAK KITA DAPAT.. aku akui benda tu.. kita kna berkorban sket la... sabar je laa... tapi once kita dah lepaskan sesuatu yg kita nak, kita taleh patah balik dahhhh....
tu la yg paling aku takot skrg.... aku takot kehilangan sesuatu yg aku sukaa...
aku takot jd cm nie " bila ada depan mata x mau hargai, bila dah tadak baru nak terhegeh2 nangeh. tadak guna dah time tu.".....
tp as a normal person, aku slalu wat cm tu...sampai satu ketika aku rasa nyesal sgt2. tp nak wt cmna dah.... peluang mai skali jaa dalam hidup. klo ada dua peluang tu, BONUS laaaa... =)




bila aku fikir2 balik, aku nie tamak laa.. suma aku nakk.. tataw nak fokus 1-1 benda. hahha..
tp 1 benda ja aku tak tamak, aku x tamakkan kasih-sayang.. =P
tudia melalut meqata dahhh.. topik sal seqabut.. erm.... seqabut pikiaq org jauh dimata.. hahahaha..



p/s: "MAK, ABAH, adik rindu mak ngan abah!!!"
adik nangeh dlm hati ja la nie... x teriak kuat2 dahhh.. adik DAH BESAQ.. =(


3 comments:

  1. kool beb... anggap tu cabaran.. klo xleh nk hold dgn SEQABUT tuu.. crik part yg buleh wt diri ang enjoy, n enjoy la sebaiknyaaa... doa byak2 utk permudahkan segalanyaa.. :D
    aq slalu lyn droma korea or nanges trok2 sowang2 time rummate xderr.. shhh.. secret ! hehehe ~ n slalu sembang n luah kt org trdekat.. they very supportive !!

    ReplyDelete
  2. btoi kta icha tu..kool weh...slgi kitaorg ada insyaallah kitaorg support hg...kuatkn smgt...lpa kn apa yg dh lepas yg pnting capai apa yg ada kt dpan tu...tu lg pntg..wlpn hg x cta kt aku, aku still sokong hg dr blkg..aku x bley sokong dr depan sbb hg jauh sgt...hehehe...apa2 pn buat yg terbaek tok dri sndri..yg pntg syg diri sndri sbb xdk spa syg kita klu kita x syg dri kita...heheheh....apa2 pn hadapi dgn tabah okeh...jom amik tag line BOBOIBOY...TERBAEK...hehehe

    ReplyDelete
  3. hahahha
    thanks glerrr kawan2...
    nnt la aku story kat ampa
    aku sedih nie
    nak nangehhh..
    =(

    ReplyDelete