Friday 7 October 2011

hebatnya dya...

assalamualaikum...
post aku kali nie, pasai manusia...
hebatkan manusia zaman skrg..
manusia sekarang suka memandang rendah kat org laen.
pastu manusia nie suka kritik org len.
macam peribahasa, kuman di seberang laut nampak, gajah depan mata nie???!!
haram x nampak...
lagi satu manusia nie..
suka dengki antara satu sama laen.
sedangkan ALLAH dah bg keistimewaan diri masing2.
redha je la.. nak dengki apanya.
klo nak mcm apa yg or kita dengkikan tu ada, USAHA laa..
mana da benda yang dtg bergolek dah...

manusia nie jugak pantang diPUJI
sebenaqnya kan... bagi aku la..
PUJIAN nie KEJIAN..
sebab dari pujian nie la, kita jd bangga diri dan merasakan kita HEBAT..
kitalah DIVA, kita lah segala-nya..
sedangkan disebalik suma nie, suma tu hanyalah pinjaman drpd ALLAH s.w.t
janganla membongkak sgt...!

aku tak kata kat sapa2 pown.
cuma nie apa yg aku lihat, aku dengar n aku baca :)

ta larat nak tulis.. daaa

2 comments:

  1. saya like :)
    Orang sekarang ni suka berdouble triple kan meaning bila berkata-kata.
    KEJI DALAM PUJI .

    ReplyDelete